Handelsbetingelser

HANDELS OG LEJEBETINGELSER

Alle aftaler indgås mellem kunden og:

DANMAG ApS

Søren Frichs Vej 54

8230 Åbyhøj

CVR.nr.: 38787276

Telefon: 50 311 311

E-mail: info@dp-airless.dk

Ved køb og leje hos https://www.dp-airless.dk/ accepterer du følgende bestemmelser. Vi sender efter din bestilling en kopi af vores betingelser sammen med ordrebekræftelsen til den af dig oplyste e-mailadresse.(Husk at tjekke dit spamfilter, hvis du ikke modtager denne e-mail)

A. PRODUKT OG PRIS

1. Alle billeder og beskrivelser af service/produkt afspejler så vidt muligt den faktiske service/produkt. Der tages forbehold for tekniske begrænsninger ved fremvisningen af vores ydelser på hjemmesiden. Såfremt du er i tvivl bedes du kontakte os per telefon, men yderligere vejledning kan også findes under FAQ.

2. Alle priser er eksl. moms og andre afgifter.

3. Den gældende pris er den, der angives på det tidspunkt ordren afgives. Vi forbeholder os ret til uden varsel at ændre priserne på varer, leje  eller at annullere eller at foretage enhver ændring.

4. Du kan ikke kombinere tilbud og rabatter på https://www.dp-airless.dk/

B. KLIENTREGISTRERING

1. Det er muligt at handle hos os med eller uden registrering. Registrering er dog gratis og sker ved at udfylde den formular, der er til rådighed på https://www.dp-airless.dk/. Registrerede kunder har mulighed for at følge ordren, blive underrettet om nye produkter, anmelde købte produkter og har ret til at udnytte aktuelle rabatter.

C. BESTILLINGSPROCEDURE

1. Ordrer bliver modtaget elektronisk via https://www.dp-airless.dk/ 7 dage om ugen, 24 timer i døgnet

2. Efter at have bestilt får du, der har afgivet en e-mail adresse, en svarbesked med information om modtagelse af ordren og et ordrenummer.

D. BETALINGSMULIGHEDER

1. Betaling med betalingskort

Hos https://www.dp-airless.dk/ er det nemt og sikkert at betale med betalingskort. Du kan betale med VisaDankort, Visa og MasterCard. Hvis du har et VisaDankort, er det Visa-delen af kortet, du betaler med. Dette koster dig naturligvis ikke noget. Vi hæver først beløbet på dit kort, når ordren forlader vores lager eller  arbejde blev udført.  Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt under købet.

2. Betaling via bankoverførsel (Ved denne betalingsform er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen)

Vælger du at betale via bankoverførsel, modtager du efter din bestilling en ordrebekræftelse pr. e- mail med angivelse af vores bankoplysninger. (Husk at tjekke dit spamfilter, hvis du ikke modtager denne e-mail). Vi bekræfter din bestilling, så snart vi modtager betalingen fra dig. Alt afhængig af bank kan det tage 0-4 hverdage, før vi modtager overførslen fra dig. Bemærk: Betaling via bankoverførsel forlænger leveringstiden. For at vi kan spore overførslen tilbage til dig, er det vigtigt, at du i referencefeltet angiver det ordrenummer som står i ordrebekræftelsen fra os. Ved betaling via bankoverførsel er du ikke dækket af indsigelsesordningen.

3. Betaling med faktura (kun for offentlige institutioner)

Vælger du at betale via faktura, så får du faktura og betaling skal ske netto 8 dage. Ved for sen eller manglende betaling i forbrugeraftaler pålægges renter og eventuelt rykkergebyr på 100 kr. pr. rykker (dog maksimalt 3 rykkere) i henhold til rentelovens bestemmelser. Ved erhvervsaftaler udgør rentesatsen i stedet 2% pr. påbegyndt måned og rykkergebyr kr. 150 pr rykker.

4. ViaBill

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer, og herefter falder den rente-og gebyrfrie månedsydelse hver den 20. i måneden. Aftalen om betaling hos ViaBill bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens § 26. For fuldstændig information om ViaBills vilkår og betingelser for køb, klik her: www.ViaBill.com/kredit ViaBill gennemgår og vurderer oplysningerne angivet af forbrugeren, og ved berettigede anledninger udveksler ViaBill oplysningerne med andre kreditoplysningsbureauer (kreditcheck). Hvis resultatet af kreditchecket ikke er tilfredsstillende, kan ViaBill nægte kunden at benytte denne betalingsform og henvise til andre betalingsformer. ViaBill finansierer køb op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. Dine personoplysninger behandles i overensstemmelsemed databeskyttelsesloven (persondataloven) og videregives ikke til tredjemand med henblik på marketingsformål. For yderligere information om ViaBill besøg www.ViaBill.com  Her kan du også læse mere om ViaBills beskyttelse af personoplysninger.

E. VARE LEVERING OG FORSENDELSE:

Alle vores ordrer sendes med Post Danmark som registreret pakke og koster til danske adresser fra kr. 49,-(max2 kg). For at få din vare leveret skal du betale fragt. Fragten afhænger af pakkens vægt og størrelse.
Herunder kan du se, hvad din forsendelse koster:

  • 0-2 kr pris 49 kr pr. pakke
  • 2-5 kg pris 99 kr. pr. pakke
  • 5-10 kg pris 199 kr. pr. pakke
  • 10-20 kg pris 349 kr. pr. pakke
  • 20-30 kg pris 690 kr. pr. pakke
  • 30-40 kg pris 989 kr. pr. pakke
  • 40-50 kg pris 1.299 kr. pr. pakke
  • 50-60 kg pris 1.599 kr. pr. pakke
  • 60-70 kg pris 1.899 kr. pr. pakke
  • 70-80 kg pris 2.299 kr. pr. pakke
  • 80-90 kg pris 2.699 kr. pr. pakke
  • 90-100 kg pris 2.999 kr. pr. pakke
  • 100-120 kg pris 3.299 kr. pr. pakke
  • 120-140 kg pris 3.599 kr. pr. pakke
  • 140-160 kg pris 3.899 kr. pr. pakke


Vores vare pakker sendes med Post Danmark og den normale leveringstid er typisk 1-4 hverdage. Du vil modtage en mail med track and trace nummer, når varen er afsendt fra DANMAG ApS til dig. Hvis der er varer i din ordre, som er i restordre, eftersendes disse hurtigst muligt. Skulle en vare være udgået uden noget alternativ, eller er der ekstraoprdinær lang leveringstid,får du straks besked. Faktura modtager du også på mail. Denne er din kvittering for købet, og den bør gemmes. Din følgeseddel følger din vare. Vi sender til følgende lande: Danmark, Færøerne, Grønland, Island, Norge, andre EU-lande samt øvrig udland. Ordrer sendes uden moms til Færøerne, Grønland og Norge. Vi sender alle vores ordrer som pakker med stregkode, så både du som kunde og vi som forhandler, har mulighed for at spore pakken. Derved kan vi sikre os, at pakken bliver erstattet, hvis den mod forventning skulle beskadiges ellers bortkomme undervejs til dig.

Risikoen for varerne:

Risikoen for varer købt på https://www.dp-airless.dk/ overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

Leveringstid på lagervarer:

Leveringstiden for lagervarer er 1-4 hverdage, såfremt du sender din bestilling indenfor vores normale åbningstid, som er mandag-torsdag inden kl. 16:00 og fredag inden kl. 14:00. Leveringstid på ikke-lagervarer/bestillingsvarer. Ved bestilling af bestillingsvarer gælder den forventede dato, anført med " DD.MM.ÅÅ" i shoppen. Denne dato er beregnet ud fra vores generelle leveringstid fra en given leverandør. Skulle der opstå ekstra lang leveringstid, får du straks besked! Er varen ikke at finde i netbutikken, så afgører vi ved den enkelte bestilling, hvor lang tid det vil tage.

Hent varen direkte hos os:

Du har mulighed for at komme forbi os og hente varen. Du kan bestille og betale online eller betale ved afhentning. Vi modtager KREDIKORT BETALINGER eller MobilePay i butikken. Ved bestilling online skal du blot huske at skrive "afhentes direkte" i bemærkningsfeltet. Så pakker vi varen, så den er klar til når du kommer. Find os her DANMAG ApS, Søren Frichs Vej 54 8230 Åbyhøj (du skal ringe eller skrive og aftale om der er mulighed for at afhænte pakke hos os i Århus)

Transportskader:

Kontroller ALTID pakken for transportskader inden kvittering for modtagelsen. Skulle du mod forventning modtage en pakke med synlige skader på emballagen, er det vigtig at du nægter modtagelsen! Pakken sendes tilbage til DANMAG ApS og vi opretter en erstatningssag med Post Danmark. Ved skjult transportskade skal dette anmeldes straks og senest indenfor 2 hverdage på mail til DANMAG ApS.  Når du anmelder en skade er det vigtigt, at du beskriver skadens omfang og sender billeder af skaden/skaderne. DANMAG ApS opretter herefter en erstatningssag med Post Danmark. Har du først kvitteret for modtagelsen af en synligt skadet pakke er DANMAG ApS ikke erstatningspligtig.

F. FORTRYDELSESRET

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Består varen af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse. Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du får den første vare i fysisk besiddelse.) Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende email til info@dp-airless.dk eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. Du kan også vælge at benytte vores standard kontakt formular og sende den til os.I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering:

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Varer undtaget fortrydelsesretten:
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

  • Levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, som leveres fysisk til forbrugerens hjem, bopæl eller arbejdsplads af en erhvervsdrivende, der ofte og regelmæssigt betjener faste ruter,
  • Stiftelse eller overdragelse af rettigheder over fast ejendom med undtagelse af fjernsalgsaftaler vedrørende finansielle tjenesteydelser eller af fjernsalgsaftaler vedrørende udlejning af fast ejendom,
  • Opførelse af bygning,
  • Omfattet af § 1, stk. 1, i lov om forbrugeraftaler om brugsret til logi på timesharebasis, længerevarende ferieprodukter m.v.,
  • Omfattet af § 1, stk. 1, i lov om pakkerejser,
  • Spil, hvor der for deltagelse betales en pengeindsats, eller
  • Hvor varen og købesummen udveksles samtidig med indgåelse af en aftale uden for den erhvervsdrivendes forretningssted, hvis købesummen ikke overstiger 350 kr. 

  1. Udførte ikkefinansielle tjenesteydelser, hvis leveringen af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført,
  2. Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
  3. Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
  4. Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,
  5. Levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen,
  6. Levering af alkoholholdige drikkevarer, hvor prisen blev fastsat ved købsaftalens indgåelse og levering først kan finde sted efter 30 dage, og hvor den faktiske værdi afhænger af markedskonjunkturer, som den erhvervsdrivende ikke har indflydelse på,
  7. Aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejder hos forbrugeren, som denne på forhånd udtrykkeligt har anmodet om,
  8. Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som forbrugeren har brudt plomberingen på,
  9. Levering af aviser, tidsskrifter eller magasiner med undtagelse af abonnementsaftaler for levering af sådanne publikationer,
  10. Aftaler, der indgås på en offentlig auktion,
  11. Levering af tjenesteydelser i form af logi undtagen til beboelsesformål, transport af varer, biludlejningsvirksomhed, forplejning eller tjenesteydelser i forbindelse med fritidstilbud, når det følger af aftalen, på hvilken dato eller inden for hvilken bestemt periode den pågældende tjenesteydelse skal udføres,
  12. Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret,
  13. Finansielle tjenesteydelser omfattet af lov om realkreditlån og realkreditobligationer m.v.
  14. Aftaler om varer, værdipapirer eller tjenesteydelser, hvis prisen afhænger af udsving på kapitalmarkedet, som den erhvervsdrivende ikke har nogen indflydelse på, og som kan forekomme i fortrydelsesperioden.


Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet:

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
 
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.  Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til: Søren Frichs Vej 54, 8230 Åbyhøj. Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse:  (Søren Frichs Vej 54, 8230 Åbyhøj) Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Ved udlejning af airless sprøjte og sparteanlæg hos https://www.dp-airless.dk/ accepterer du følgende bestemmelser. Disse lejebetingelser er gældende for al udlejning ved DANMAG ApS, og ved lejers underskrift på lejeaftalen accepterer lejer disse (herunder udlejers Handels- og lejebetingelser jf. afsnit 8).

1. Lejemålets begyndelse, løbetid og afslutning:
Lejemålet regnes fra den dag det lejede afhentes og indtil det er tilbageleveret. Der betales leje pr. påbegyndt lejedag. En lejedag pågyndes kl. 08.00 og det lejede skal således være afleveret hos udlejer inden kl. 08.00 den efterfølgende dag. Sker dette ikke påløber der en fuld ny lejedag. Det lejede kan alene tilbageleveres indenfor normal åbningstid som er mandag-fredag 07.00-16.00. Minimumsleje er 1 dag i hverdage og 2 dage i weekenden. Såfremt det lejede efter særskilt aftale skal leveres eller afhentes på en byggeplads påhviler det lejer at sikre, at det lejede kan fremføres på byggepladsen via bæredygtige veje. Ventetid som følge af manglende adgangsforhold afregnes pr. time med kr. 500.

2. Lejeafgiften og depositum:
Lejeafgiften beregnes for hele lejeperioden uanset om det lejede materiel benyttes eller om det tilbageleveres før det aftale tilbagelevringstidspunkt. Ved oprettelse af booking, reserveres et depositum. Depositum frigives senest 48 timer efter at materialer er tilbageleveret.. Udlejer er berettiget til at modregne i eller tilbageholde depositum.

3. Det lejedes stand:
Det lejede afleveres rengjort og i samme stand som ved modtagelsen. Efter det lejede er modtagest retur efterser det. Eventuelle skader betales af lejer jf. afsnit 5.

4. Det lejedes benyttelse og vedligeholdelse:
Det lejede må alene benyttes til det aftalte formål og inden for den belasting og ydeevne der fremgår af betjeningsvejledningen eller som er påført på det lejede. Lejer er ansvarlig for at skaffe nødvendige tilladelse påkrævet for anvendelse af det lejede. Lejer er i lejeperioden forpligtiget til at foretage sikkerhedsmæssige kontrol og driftsmæssig vedligeholdelse af det lejede samt at holde det lejede rengjort. Reparationer på det lejede må kun udføres af udlejer eller af en af udlejer anvist reparatør. Lejer må ændre på eller ombygge det lejede. Det lejede må ikke videreudlejes eller lånes ud af lejer. Det lejede leveres med fyldte brændstoftanke og skal tilbageleveres med fyldte brændstoftanke. Såfremt dette ikke sker vil lejer bliver afregnet i henhold til gældende priser med tillæg af et gebyr på kr. 200. Det lejede må alene benyttes i Danmark og må ikke flyttes ud af Danmark. Udlejer har til enhver tid ret til at besigtige det udlejede. I tilfælde af misligholdelse er udlejer berettiget til at sætte sig i besiddelse af det lejede, om fornødent med fogedens hjælp.

5. Ansvar:
Lejer hæfter for skader og bortkomst på/af det lejede, uanset som lejer selv har gjort det. Under lejemålet bærer lejeren enhver risiko for det udlejede samt for dets betjening og anvendelse, både overfor udlejer som overfor tredjemand. Udlejer kan således ikke gøres ansvarlig for nogen skade påført lejer eller tredjemand i forbindelse med brugen af det lejede eller skade på ejendele tilhørende lejer eller tredjemand. Lejer skal skadesløsholde udlejer for ethvert krav der måtte bliver rettet mod udlejer i anledning skade på lejer eller tredjemand eller disse ejendele som følge af det lejede.

6. Forsikring:

Udlejer har tegnet kaskoforsikring, som dækker beskadigelse af lifter og andre maskiner. Forsikringen er tegnet med en selvrisiko, som altid skal betales af lejer. Selvrisiko ansættes ud fra materiellets nyværdi på skadetidspunktet. Lejer bærer hele risikoen for skader, som ikke er dækket af den tegnede kaskoforsikring. Lejer betaler altid forsikring - p.t. 6,5% plus miljøafgift p.t. 2,25% - af bruttopris. Lejer skal sørge for at maskiner/materiel er forsvarlig aflåst, og mindre maskiner til værdi 0-75000 kr. skal være låst forsvarligt inde. Undlades dette hæfter lejer for det fulde erstatningsbeløb. Udlejer har tegnet motoransvarsforsikring som dækker efter færdselslovens regler. Hvor skader overstiger færdselslovens erstatningssummer hæfter lejer for det beløb, som summerne overstiges med. I tilfælde af at lejer/ bruger har handlet uagtsomt, kan forsikringsselskabet eller DANMAG ApS kræve erstatningen betalt af lejer (regres). Der er kun dækning i Danmark.


Selvrisiko ved ansvar- og/eller kaskoskade:
Nyværdi på skadetidspunktet, samt afsavn pr. dag som følger: fuld pris af dag leje pris på skadede maskine. Der kan opkræves op til 30 dages afsavn.

 

0 - 10.000 kr. . . . . . . . . ... .  6.000 kr.

10.001- 20.000 kr. . . . . . ... 8.000 kr.

20.001 - 30.000 kr. . . . . . .. 10.000 kr.

30.001 - 50.000 kr. . . . . . .. 12.000 kr.

50.001 - 75.000 kr. . . . . . .. 14.000 kr.

75.001 - 100.000 kr. . . . .. . 16.000 kr.

100.001 - 150.000 kr. . . . .  18.000 kr.

150.001 - 250.000 kr. . . . .  20.000 kr.

7. Ansvarsbegrænsning:
Udlejer er ikke ansvarlig for tab af brug, indtjening og omsætning, forsinkelse af arbejde, arbejdsløn, leje, finansielle omkostninger, tabt produktion eller lignende hvad enten sådan er at betragte som direktet eller indirekte tab samt for noget indirekte eller følgetab. Udlejer er ikke ansvarlig for skader forvoldt af en defekt ved det lejede, medmindre et sådan ansvar ikke kan fraskrives i henhold til lov om produktansvar. Udlejers ansvar kan ikke overstige den samlede leje.

8. Support
Til supportordningen er tilknyttet følgende telefonnummer: 50311311. Startgebyr ved supportudkald: DKK 450,00. Herudover regnes med DKK 360,00 eksl moms pr. time + kørselstillæg. Såfremt fejlen skyldes defekter på vores udstyr, vil der ikke være nogen omkostninger forbundet med supportudkald! Her vil udstyret blive forsøgt repareret på stedet, og der vil hvis muligt blive stillet et reserveanlæg til rådighed.

G. REKLAMATIONSRET

1, Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

2,. Særlige vilkår for erhvervsdrivende. Salgs- og leveringsbetingelserne for forbrugere gælder også for erhvervsdrivende – dog med følgende ændringer:   Der er ingen fortrydelsesret for erhvervsdrivende. Der er 6 måneder reklamationsret fra den oprindelige fakturadato, med mindre andet er skriftligt aftalt. Ombytning eller reparation medfører ikke, at der løber en ny 6 måneder reklamationsperiode. DANMAG ApS forbeholder sig ejendomsretten til varer købt på kredit, indtil den fulde købesum er erlagt. Alle omkostninger i forbindelse med håndhævelse af ejendomsforbeholdet påhviler køberen.

Varen sendes til: Søren Frichs Vej 54, 8230 Åbyhøj. Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt på skrift.  Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

H. PERSONDATAPOLITIK

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse. Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos DANMAG ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.)  Som registreret hos DANMAG ApS, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: info@dp-airless.dk Den dataansvarlige på www.dp-airless.dk er DANMAG ApS

I. KLAGEADGANG

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til DANMAG ApS. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. (Indsæt: url for de nævn der er relevante for de varer eller ydelser, du sælger i din webshop.)

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan viderebringes til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk såfremt deres betingelser er opfyldt.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr/ Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@dp-airless.dk

Handelsbetingelserne er senest opdateret 21/08-2017